بر اساس مقاله قبلی ما در مورد اصول طراحی کاراکتر، در اینجا ما آن را درگیر عمل می کنیم تا یکی از اصول انیمیشن - نقاشی جامد را مورد بررسی قرار دهیم. بیایید با مطالعه یکی از شخصیت های تست هنر مفهومی که برای "زوتوپیا" دیزنی یافت شده است ، کشف کنیم. این مقاله با استفاده از اصول و مباحث تحت عنوان "طراحی شده به زندگی" والت استنفیلد ، والت استنشفیلد را تجزیه می کند. مؤلفه ها برای درک بهتر یک طرح موفق.

طراحی مفهوم برای کارناوال ببر برای Zootopia.
طراحی مفهوم برای کارناوال ببر برای Zootopia.
ما به دنبال طراحی مفهوم Zootopia توسط Disney Animation Studios خواهیم بود.
ببر نشان دهنده طراحی شخصیت با خط عمل
خط عمل
2. خط عمل - قوس ساده و واضح است. همچنین توجه به اینکه پرنده ببر چگونه است و آیا ببر قبل از قله یا بعد از اوج قوس می کند ، حائز اهمیت است.

نشان دادن اصل شکست ژست
حرکت در ژست - از طریق اندام ، ستون فقرات و دم.
3. جهت و تمرکز - جهت از طریق هر قسمت از بدن بیان می شود: تمام راه از دم تا نوک انگشت آن. حتی جریان زانوها نیز به تأکید بر ژست کمک می کند. خم شدن در انتهای قوس نشانگر انتظار ببر از زمین است.

https://maktabtv.com/Courses/character-design/

نمونه ای از مطالعه چشم انداز در استفاده از طراحی شخصیت
مطالعات چشم انداز.
4- چشم انداز - عمق مدل با تفاوت در اندازه و اشیاء با هم تداخل می شود. توجه کنید که فقط با صاف کردن بیضی ها ، چشم ها به صورت می رسد. خاطر نشان می شود که بسیاری از آثار دیزنی توجه چشم ها را به خود جلب کرده اند.


مطالعه سطحی.
5- خطوط سطح - نوارها به شخصیت جلوه می دهند و ما الگوهای پیچیده شده را در اطراف بدن احساس می کنیم. این امر با کمرنگ کردن الگوهای در جهتهای مخالف امکان پذیر می شود ، و اجازه می دهد تا فضای منفی بخشی از طراحی باشد. علائم پنجه نشانگر مرکز هر انگشت است.

زبان شکل و نسخه ی نمایشی silhouette از اصول طراحی شخصیت
زبان شکل
۶- زبان siluet و شکل - طراحی این ببر از بیضی ، دایره و خطوط موازی (یا استوانه) ساخته شده است. اشکال دور شخصیتی شاد و پرشکوه را نشان می دهد. سیلندرها ساختار را پیشنهاد می کنند. همچنین توجه داشته باشید که تناسب اشکال در همه جا متفاوت است تا بتواند طراحی شخصیت را پویا نگه دارد. این شکل ها به انیماتورها اجازه می دهند تا شخصیت را با قوس روشن مطرح کنند و از شکلهایی برای هدایت تمرکز استفاده کنند.


تنگه ها در مقابل منحنی ها
7. ساده در مقابل پیچیده (یا straights در مقابل منحنی) - پس از شکستن اشکال ، می بینیم که این نقاشی با کنتراست در اشکال بازی می کند تا جهت و ژست را نشان دهد. اشکال ساده و پیچیده برای به حداکثر رساندن قوس و برانگیختن شخصیت دور شخصیت در همان زمان با یکدیگر در تعامل هستند.

وقتی نقشه را به اجزای اصلی تقسیم می کنیم ، می بینیم که چگونه ساده ترین شکل ها می توانند عمق و پیچیدگی ایجاد کنند. همانطور که ما برای فیلم داستانی یا انیمیشن ترسیم می کنیم ، خوب است که این اصول نقاشی را در ذهن داشته باشیم تا بتوانیم روشهای مؤثرتری برای برقراری ارتباط بصری پیدا کنیم.

منابع پیشنهادی اضافی:

"به زندگی کشیده شده" توسط والت استنفیلد.
"نکات سه شنبه" توسط Griz و Norm

درباره نویسنده

Win Leerasiahanah یک انیماتور از بانکوک تایلند است که هم اکنون در لس آنجلس مستقر است و به عنوان یک هنرمند پیش نمایش در استودیوی طبقه سوم فعالیت می کند. اعتبار وی شامل فیلم هایی مانند Avengers: Endgame و Solo است. وین با فارغ التحصیل شدن در MFA در انیمیشن در SCAD فارغ التحصیل شده است و یک سازنده مطالب و مطالب وبلاگ در ASIFA-South Lead LA و کمیته بازاریابی است.


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

مخزن پلي پروپيلن , مخزن اسيد Niro گرچه رفتند... پزشکي پایان نامه enproject تبلیغات کاپنا آموزش و تدریس schooltaxi-tehran