در مورد اصول طراحی کاراکتر ، تصویر سازی و گفتن داستانی از طریق کار خلاقانه در آخرین جریان مستقیم در سایت ما بیشتر بیاموزید.

که اکنون به صورت ویدیویی در کانال ما موجود است.

https://maktabtv.com/Courses/character-design/


در این ویدئو مارتین 10 اصل اساسی را به سمت طراحی شخصیت ها طی می کند. پس از درک این اصول ، اطلاعات بیشتری در مورد آنچه در ایجاد شخصیت خوب یا بد شخصیت و همچنین آنچه باید در هنگام ایجاد یک سبک بصری و شخصیت برای شخصیت های خود داشته باشید ، بیشتر بدانید.

درک نظریه پشت این مبحث باعث می شود که در هنگام نشستن برای ترسیم یا ایجاد آن ، کار ساده تر و آسوده تری انجام شود!

اگر ترجیح می دهید خواندن را در مورد نکاتی اصلی که مارتین بیان می کند بیاموزید و نمونه هایی از کارهایی را که در مورد وی صحبت می کند در ویدیو مشاهده کنید.

خلاصه
1. داستانی بگویید
داستانها همان چیزی هستند که علاقه ما را برانگیخته و به ما کمک می کنند تا در یک شخصیت سرمایه گذاری کنیم. به طرح ها و بازی های فیلم فکر کنید. ما توسط یک داستان شخصیت ها و ویژگی های شخصیتی جذاب می شویم و این برای تصویرگری نیز صدق می کند. حتی ساده ترین داستان ها باعث می شوند شخصیتی قابل اعتمادتر و به یاد ماندنی شود.

طراحی شخصیت کریس ریانیاک
کریس رینیاک

2. شکل و خط
بسیاری از طرح های بسیار موفق شخصیت ها از اشکال ساده ای استفاده می شوند که بسیار مؤثر استفاده می شوند. هر شکلی که انتخاب می کنید معنی خاص خود را دارد که به آن پیوسته است. به عنوان مثال ، شکل های گرد را نرم و قابل دسترسی می بینیم و زوایای بیشتری را به عنوان خطرناک و سایه دار نشان می دهیم.

انتخاب شکل مناسب برای شخصیت یا داستانی که می خواهید پیرامون یک شخصیت کار کنید ، مهم است. اگر شخصیتی بسیار دوستانه دارید که از خطوط خشن زیادی استفاده می کند و مخاطب را شکل می دهد ، مخاطب ممکن است با شخصیتی که شما قصد آنها را دارید ارتباط برقرار نکند.

طراحی شخصیت سام ناسور سام ناسور
سام ناسور

3. شبح
به عنوان انسان چشم های هوشمندانه تری داریم ، مارتین با جزئیات بیشتری درباره چقدر هوشمندانه در این ویدئو اما ایمن می گوید که آنها بسیار شگفت انگیز هستند و می توانند بلافاصله شخصیتهای آشنا را تنها با استفاده از شباهت هایشان تشخیص دهند در صورتی که به خوبی طراحی شده اند و از شکل ها و خط های مناسب استفاده می کنند. .

اگر جزییات را از شخصیت خود حذف کرده و آن را به عنوان یک شبح آزمایش کنید و هنوز هم به نظر می رسد قابل تشخیص است که معمولاً نشانه طراحی قوی است

 david marcelo zamora siluetette
دیوید مارسلو زامورا

4- نسبت ها و اغراق ها
استفاده از نسبت های نامعقول یا اغراق در طول و اندازه قطعات بدن ، حتی با جزئیات کوچکتر مانند انگشتان می تواند واقعاً به ساخت شخصیت شخصیت شما کمک کند. از طریق اغراق آمیز بودن خصوصیات ظاهری جسمی آنها می توانید آنها را قوی تر یا دست و پا چلفتی جلوه دهید. درباره استفاده از انواع مناسب برای شخصیت مناسب در ویدیو بیشتر بیاموزید.

این مسئله در مورد حرکت و حرکات آنها نیز صادق است اگر می خواهید ادامه دهید و شخصیت را تحریک کنید.

طراحی شخصیت نیکلاس الیچ
نیکلاس الیچ

5. بیان
اولین چیزی که تمایل داریم وقتی به یک شخصیت نگاه می کنیم به آن نگاه کنیم ، چشم آن است. زندگی واقعی چشمان انسان و حیوان پر از بیان است و یک روش خوب برای به دست آوردن تصوری از آنچه شخص فکر می کند یا احساس می کند. بنابراین به طور طبیعی ما در یک تصویر به چشم ها نگاه می کنیم.

نکته خوب دیگر این است که یک عبارت را اغراق کنیم ، در واقع با آن روبرو شوید ، از اینکه شخصیت چگونه احساس می شود لذت ببرید و مخاطب را سخت نگیرید.

طراحی شخصیت الکساندرا زوتو
الکساندر زوتو

6. حالت و وضعیت
فکر کردن در مورد نحوه ایستادن یک شخصیت یا چگونگی نگه داشتن خود ، راه دیگری برای برقراری ارتباط بیشتر در مورد شخصیت آن و کمک به شما برای گفتن داستانی است.

شما فقط با در نظر گرفتن موضع آنها می توانید شخصیت ها را به نظر قوی ، تحمیل کننده ، ترسیده ، گیج ، عصبانی و غیره تبدیل کنید.

طراحی شخصیت های پانزا
بازی های پانزا

7. مقیاس
دانستن مقیاس و اندازه یک شخصیت از اهمیت بالایی برخوردار است و می توان اندازه طرح های مخصوصاً انتزاعی تر را تصور کرد. اینجاست که معرفی اشیاء دیگر مانند درختان ، خانه ها یا میز و گیاهان می تواند به ما در درک شخصیت بزرگ این عناصر که با آنها آشنا هستیم کمک کند.

طراحی کاراکتر گرگ ابوت
گرگ ابوت

8. رنگ
استفاده از رنگ می تواند به تنظیم خلق و خوی یک شخصیت کمک کند ، می تواند آنها را جدی تر یا سرگرم کننده جلوه دهد. استفاده از سایه های مناسب برای رنگ پوست ، خز ، لباس و غیره همچنین به بیننده کمک می کند تا ببیند چه شخصیتی به دنبالش می رود و حتی اگر شخصیتی دوستانه یا نه چندان دوستانه داشته باشد.

به یاد داشته باشید که استفاده از یک سرگرم کننده تر ، خارج از خانه و پالت رنگ غیر واقعی باعث می شود شخصیت شما سرگرم کننده و بازیگوش تر شود.

تصویر شخصیت تانیا کارپو
تانیا کارپو

9. سایه زنی
سایه زدن می تواند به همان اندازه که دوست دارید پیچیده یا ساده باشد. این واقعاً بستگی به این دارد که یک شخصیت چقدر واقع بینانه یا مفصل به نظر برسد.

شما وقتی می خواهید سایه روشن کنید ، واقعاً می توانید با سبک و ظاهر بصری نهایی شخصیت خود بازی کنید. روشی برای معرفی برخی از تن ها و رنگ های موجود در رنگ های موجود شما استفاده کرده است و به طور کلی برای قرار دادن تمبر یا شیب خود را بر روی یک طراحی شخصیت.

استفاده از نوعی سایه زنی معمولاً کار شما را جلا تر و حرفه ای تر جلوه می دهد. نگاهی خوب به نحوه تصویرگری دیگر نشان دهید


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : شخصیت ,طراحی ,استفاده ,مورد ,شخصیتی ,سایه ,طراحی شخصیت ,سرگرم کننده ,مناسب برای ,برای شخصیت ,کنید طراحی ,کنید طراحی شخصیت
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Calvin طراحي نما واندرز فارسی | عجایب جهان هستی سایت موزیک جوان بیمه تامین اجتماعی کشاورزان و روستائیان سبوی -آخرالامر گل کوزه گران خواهی شد حالیا فکر سبوی کن که پر ز باده کنی Carol پروانه رنگی مهندس امیرحسین امیری میجان